Thursday, February 23, 2012

Ats Nama Cinta cm tiru cte korea je....

As Salam...
tertiba nk update blog pasal drama kat tv...
hehhe...aku mmg tgh gila tgk cte korea...
tp sblm tgk cte korea nie...
masa cuti ritu ade la teman mak aku tgk drama kul 7 kat tv3...
ATAS NAMA CINTA..ok je nmpk cte dia...
pastu mlm aku tgk tonton...cte korea tajuk SPRING WALTZ..
alamak cm sama la...kebetulan kah...
cuma cte korea biasa la penderitaan dia tinggi sikit...
cte ni thn 2006....tp klu tgk asas dia mmg cm sama la...
bapak dia suka berjudi...curi duit utk pembedahan..
pastu ader adegan kat laut ...cari kerang2 ...
pastu pisah sbb sorang dah duk kat luar negeri...
hero kn tipu kononnye heroin dah mati masa pembedahan...

aku dah tgk habis dah cte korea tu..
pada aku best la...tp kenapa kah sama...ngn cte tv3....
ke aku je salah pandang....hahhah....
x kisah la....yg penting aku tgk versi korea...
mak aku tgk versi melayu....
ni versi aku tgk ye...


ni versi mak aku tgk..

No comments: