Monday, June 25, 2012

Kwn n kwen...

As Salam...
lama dh x update..
bkn tak de benda nk cte 
tp mls melanda...

rs thn nie cm ramai je kwn2 yg nak akhiri zmn single diorg..
aku tumpang gumbira la tuk diorg...
cuti sek lps 2 org member ultromen aku bgtau nk kwen...
sorang dh tng..dtg tunjuk cincin je...
mmg hampeh la..tiap2 ari jumpa ...
tp time nk tunang x cte..hehhehe
x ksh la..janji aku doa kan bahagia..
tp dia dh pesan time kwen dia nk peti ais..
senget sggh...siap pesan kat aku..
jwtn presiden single dia lpskan n bg aku...
siut je..statement..

yg sorang lg dtg senyum2 katanye nk wt pemberitahuan..
lum bgtau aku dh agak..tgk muka pn dh nmpk sinar bahagia...
hehhe...INSYA ALLAH.pas raya bertng...

ni yg dh kompem bgtau..
yg dlm perancangan pn ramai gak,,,
aku dgr jgk khbr2 angin...hehhhe
x pe...aku doakan korang bahagia...
nk tunggu aku hantar kad mmg x nmpk bayang...hahhaha
harap urusan korang dipermudahkan
AMIN....



2 comments:

kekucingkatz said...

Adakah aku kenal mereka?

sally mcjepun said...

hahhaha....aku penyimpan amanah...nnti mrk saman aku...
aku krg mampu byr saman...hohoh