Tuesday, October 19, 2010

Yehaa...Akhirnya Berjaya Gak.....

Mcm best jer rasa...sbb akhirnya reti gak aku buat blog....dan mangsa yg terpaksa mengajar aku yg buta IT ni dah tentu LALING aku ALANG..tq LALING....heheheh....pasal apa aku nak buat blog? sbb kwn2 adee blog kah?...maybe gak kan...tu kira faktor sampingan la..hehhe...yg utama..pasal dah lama otak aku nie x diasah nak menulis...( cewah..mcm la terrer benor).
Sebab aku gumbira, jadi aku x tau nak tulis aper...hahha...alasan yg baik tuk permulaan....nama diary aku ni aku amik sempena menu kat kedai aku...hehhe...sbb aku suka makan...pastu kwn2 aku suka makan...jadi ni pilihan yg paling bagus la....utk diary aku...hik3...
Dasat gak dunia tanpa sempadan ni...byk benda yg mudah cuma nk tau jer...pastu nampak cam byk benda yg aku x tau...x pe...aku akan menganiaya LALING aku ..agar mengajar aku semua ni.. Ni jer la dulu...cuaca sungguh panas otak aku x leh pk...hehhe.... baik aku berhenti dulu....byk benda aku nak tulis....cuma kena cri feel dulu cewah....