Tuesday, December 21, 2010

MINGGU JENJALAN...

Dah lama nk menaip..tp mcm mls la pulak...hehheh..dah 2 minggu aku cuti aku g jenjalan tgkp gambor..selalu aku cuti g shopping jer..
kira ni xtvt berfaedah aku la...hehheh..
Dulu masa kwn2 aku dtg aku x tak tau nk bwk diorg g jenjalan kt mana..sbb rasa cam Ipoh x der tpt best pun...hehhe.(alasan sbb aku cuma tau tpt shopping je..hahha). Aku dh lama dgr pasal Gunung Lang..tp x pernah gi pun..org kata tpt dia cantik...bukan jauh pun dr umah aku...selalu je lalu kat area tu...jadi selasa lepas aku pun g ngan akak n kwn dia berserta ank2 kwn akak aku...
masa otw..tertiba ujan lebat turun dgn jayanya...jadik sesi bergambor agak tergendala...pastu bot lak g berehat...kalau tak leh naik bot...naik bot murah jer dewasa RM 3..bdk2 RM1.50..
meh nak letak pic tpt dia...kalau x ujan lg best la...hehehhe

ni tasek..dia..

ni ader kolam ikan...

ni gunung lang

 cik ikan yer...
  
Pas tu minggu ni aku g Taman Jepun..dulu pernah gi..tp nie cam lg cantik la...hehhe...sempat ler amik gambor..alah bukan terrer sgt amik ..pakai hentam jer...
pastu kamera pun cap ayam n itik..jadi la...janji ader pic...
tapi ader jugak berangan nk beli kamera yg canggih...cewah...mana tau ader rezeki terlebih...hehe...amin..
dah terlebih merepek lak..ni nak cte pasal Taman Jepun aku...
dulu rsnya x la cantik sgt...tp skrg dan cantik...view dia pun nice..kira owg teringin g Jepun cm aku (tp x mampu ) hehhe boleh la...merasa cm duk kt Jepun jap...ni hasil lense aku..huhuh..mcm hebat jer bunyi...hik3...





ni kira tmn aku le,,,huhuhu




ok nie la..hasil jenjalan aku yg berfaedah..hehhe...pastu lupa la rupanya ader gak Ipoh tpt best yg boleh bwk kwn2 jenjalan...hehheh...nnti aku carik lg...aku nk kurangkan bwk kwn2 yg dtg jauh naik shopping complex...huhuhuu....ok tata....
IPOH BEST..(poyos jer aku...)

2 comments:

Nieda said...

Tq jadi follower akak ya cikjepun. Baru lagi ke? Akak pun baru lagi. Dok tengah belajar lagi pasal blog ni.

sally mcjepun said...

baru jugak akak...sya pun tgh belaja...sama2 kta belaja yer..best of luck...:)