Tuesday, September 6, 2011

Aku Syg Ko

As  Salam..
aku nk bgtau aku syg ko..
x kira ape yg ko hadap
ape yg ko rs, ape yg wt...ape jgk kpts ko aku ttp syg ko
aku bukan lupakn ko..x penah..sekali pun..
aku cuma rs ni yg terbaik ...
penderitaan, kesengsaraan, kesedihan n segala benda yg ko rs
aku phm..bkn aku mengelak tuk kongsi ngan ko
cm nie yg terbaik..
aku x pnh lupa doakan yg terbaik tuk ko..

mata ko menceritakan segalanye....
adoi sebak aku nie....cm sengal je letak kat blog kan...
aku syg ko...aku doakan ko kuat...aku doakan ko tabah...
aku doakan ko bahagia...aku doakan ko sihat....
aku doakan ko berjaya....
klu ko bc blog aku...n ko rs ini aku tulis pasal ko,....
sila jgn tnye....malu beb...ilang macho aku...hehehhe
klu ko ader terasa ngan aku dlm tempoh pengasingan aku nie,,,
aku mintak maaf tau ...
aku bukan sengaja...ni yg aku pk yg terbaik tuk kta....
kta ttp cm dulu...cuma keadaan sedikit berbeza....itu aje...

aku syg ko ...

No comments: