Thursday, September 29, 2011

X NYESAL PUN

As Salam..
lama x update blog nie...CIK M menguasai diri...
ke sbb aku terlampau taksub ngan cte korea ..hehhe...ni semua salah cik FELIS..
tertiba aku slhkan ko lalinx..sbb ko yg suh aku tgk..padahal aku je yg ter'over' tgk...
sampai kwn2 ym pun aku x pasan..ape dah melalut nie...
ni cte psl len okeh ..

nk cte aku x nyesal pun ngan ape aku ckp...
bkn sbb aku sombong ke, bongkak ke..
tpi mmg aku x der niat ..aku mmg ckp seadanye ikut sedap mulut je..
tp bukan AWK x tau...n bkn kta baru kenal pun kan...
dh berbelas thn kta mcm ni...kta gado n kta baik balik

kta pnh x berhubung berbulan sbb kta x sependapat...
kta mmg x pnh sependapat xtau ape yg wt kta bertahan selama nie..
kta mmg x der chemistry n segala fizik n ape je la...
tp tertiba AWK touching npe ek...bkn kta mmg slalu cm nie ke...
tp sepanjang rye ritu aku dh pk...ape yg aku ckp tu mmg betul..pasal tu AWK touching ek..
kta tau ape dia kan..ke aku sowg je tau...biar la..

x der la operasi mengalah n memujuk...
aku dh bosan...x kira sape salah pun...kompem sama2 x nk ngaku salah kan...do i care?
lagipun aku org terakhir dlm dunie yg AWK akn nmpk baik kan..
perkara terakhir yg kta wt menampakkan x pentingnye aku...
so kta x yah jdk kekasih, bekas kekasih , sedara mara , sahabat atau kwn sekali pun
tu paling bgs..tuk kepala batu mcm kta berdua...

ape pun...aku doakan yg terbaik..
aku tau AWK dh makin bgs skrg...dr semua segi...
sekurangnye aku x pnh tinggalkan owg masa dia ssh...
janjilah..jdk manusia yg lebih baik dr sekarang...
jdk kaya raya ke ape je lah janji bgs...
jgn lupa ALLAH SWT...tu yg paling penting

kejam ke aku? x rsnye...klu AWK pk kejam pun x pe..
jnji awk epy...kta adalah kenangan ...
aku x kata semua yg buruk...dlm KITA...tp nmpk cam AWK cm nmpk yg buruk segala...mengatasi yg baik...
so no points nk pk pjg2...
ape yg baik yg diberikan terima kasih...yg buruk aku dh maafkan...
so kta sgt sesuai ngan keadaan skrg...
anggap ni KERJASAMA plg bijak yg pnh kta wt....
mcm WONDERPETS
aku x touching segala...aku epy aje...
tq utk semua k...
berjanji n berusaha jadik la yg terbaik sekali....

wonderpets...ape yg ptg kerjasama..

No comments: