Saturday, October 8, 2011

Penat Jiwa n Raga

As Salam....
aku makin keliru...makin bingung ngan semua nie...
tp aku kn lebih rasional utk smua  keadaan....
tp situasi nie wt aku jdk penat jiwa n raga...
x blh lambat bertindak n x blh terburu2...
tp aku yakin ade sesuatu yg disebaliknye...
ini wt aku makin tertekan.......

serius ckp..aku bkn owg yg mudah tertekan ngan keadaan...
tp nie paling merungsingkan tahap gaban.....
waaaa...klu buleh mau jerit kuat2 beb....
tp kompem x selesaikan mslh jgk.....
putus cinta pun aku blh tangani lg ......
nk cte pun x blh....mkn dalam beb......

makin aku pk...makin merang kepala otak aku...
ape buleh buat...aku kena jugak berjuang.....
aku kn menang jugakkk....................
tolong lah doakan ...aku berjaya....wlpn pun korang x tau ape dia...
yg penting utk kebaikan semua...

AMIN

No comments: