Saturday, October 22, 2011

Syaitan bertopengkan manusia ...

As Salam...
aku sgt sibuk...n sgt x punye masa utk diri aku sendiri...
tido x cukup...rehat x cukup...
tp yg paling penting ade hikmah disebalik semua nie...
ni ujian ALLAH SWT bgi pd aku yg terlalu hebat utk aku tempuh...
tp INSYA ALLAH dgn izin ALLAH SWT ...aku akan berjaya hadapinye...

perkara yg paling aku kena igt...BERHATI2...jgn sentiasa igt org yg baik x de niat buruk pd kta...
sbb ader golongan syaitan yg bertopengkan manusia...
ini ingatan utk aku dn jugak korang semua...
kta x tau niat owg pd kta....kebaikan yg diberi belum tentu seikhlas yg kta rs....
kadang2 kebaikan hnye wayang dlm usaha utk menjatuhkan kta...
kali nie kebaikan yg mereka beri menjatuhkan aku dgn hebat sekali....
aku bukan aje jth malah tersungkur n ditikam dr belakang...

tp aku sentiasa percaya segala kebenaran akan muncul n mengatasi segala kerja2 syaitan yg direjam...
ALLAH SWT yg paling berkuasa....tidak ader owg yg mampu mengatasinye...
segala susah payah aku...n kesengsaraan yg aku rs ..makin berkurang....
aku akan terus kuat dgn izin ALLAH SWT.....AMIN...

No comments: