Saturday, August 27, 2011

SELAMAT HARAI RAYE...

As Salam...
lg berape ari lg nk rye dah...
kjp je rs kan..
klu dh nk raye maknanye pas ni dh kena keje la ..
dah sebulan lebih aku cuti tp cm kejap je rs....waaaa
buleh ke sambung cuti lg ...
akkk aku kta buleh la...tp pastu kta mkn batu,...mau kah?
tp yg x thn ugutan dia bila ckp pas nie ko xleh shopping dh...
yg tu wt aku semangat nk keje balik...wakakak..

cm ne persiapan rye korang..?
aku cm dh siap semua kowt...ke ader yg tinggal?
pastu bila cte bab persiapan mesti igt budjet kan...
yg nie mls sentuh ...sbb klu kta aku nk berjimat cermat..mmg aku tipu..
semua kwn2 aku tau...alah setahun sekali kan..
tp x baik membazir ...dh mcm2 cre aku wt nk control duit aku dr kuar...
tp x berjy2 jugak...hehheh
tp jgn risau duit rye bdk2 ttp ade...hehheh..yg tu aku dah asingkan...
klu x kompem aku bg ank2 buah aku sehengget je...
mau 12 thn dia kutuk acu diorg nie..
oleh kerana aku nie SINGLE lg,,,jdk duit rye aku akn aku bg pd kwn2 pnye ank..
ok la kan ,,,,bdk2 msti suka..kwn2 aku ramai yg dh kwen...
geng2 lelaki aku semua dh kwen..tinggal seketul je lum...
geng pompuan byk gak..heheh

tp kan time 2 last2 shopping mmg aku suka sgt ,,,,aku suka tgk gelagat org..
masa ni leh tgk KESABARAN ,,,para lelaki ...
yg pasangan bercinta selalu mmg SABAR...maklum la tgh semua WANGI...
shopping sampi terlbt berbuka pun x pe..
tp klu yg family nie,,leh tgk muka para suami nie ...ader yg duduk n suh wife n ank2 shopping sendiri ,,
ader gak yg ikut sama tp cm dah nk telan ank2 dia ..hahhaha...
tp ader gak family yg sgt bagus ketika shopping...msing2 bg pdpt elok ke tdk..sabar je...yg nie mmg best aku tgk....hehhe...tp wife2 pun kn gak timbang rsa jgn le lama no nk pilih brg...kan ...

tp mmg org ckp mkin kta tua kemeriahan rye tu makin kurang kan...
mybe la kot...cuma best bila dpt kumpul ramai2...org dtg umah,....
aku kalu time rye mmg sgt sibuk...kra aku merangkap tukang msk, tukang bancuh air n bibik la..
hehehh..tp best la..sbb dpt jumpa semua org...kwn2 n sedara mara....

hrp thn ni syawal yg dtg akan bwk seribu makna utk kta,,,
yg paling penting kta bermaafan..wlw ape jua kesalahan yg dibuat...
n sblm aku lupa ...ni kad raye versi aku suka....
dr dulu sampai sekarang aku suka yg kartun...
akk aku kata x matang lgsg...hehheh....x kisah la ...jnji aku suka....


SELAMAT HARI RAYE...MAAF ZAHIR BATIN....

No comments: