Tuesday, April 10, 2012

AEON SEKSYEN 18

As Salam...
selasa lps aku dh g melawat aeon baru kat seksyen 18..
alah JAYA JUSCO bru kt IPOH ni..
mmg paling besar la kat IPOH ni..
rsnye 3 tgkt..aku gi tp x gi semua tpt...mls nk jln
tpt baru mmg semua cantik..
pasti byk pilihan la klu nk membeli..
klu fast food kira ade tambahan NANDOS n PAPA JOHN..
sbb yg len mmg dah ader kat Ipoh ni...keadaan sgt selesa n menarik...

tp aku ttp suka yg lama
pertama sbb dekat ngan umah...
yg baru nie jauh...pastu jln nk g sesak..
serabut kepala aku ..mcm kl lak pasal tu aku x leh duk kl...
kedua byk pilihan pun aku penin la..
hahaha...alah yg penting aku suka yg lama...
jdk ape yg penting aku dah wt lawatan kat sana....
jdk x de la aku jakun sgt..
ok sekian melaporkan....

ni dia AEON SEKSYEN 18


monyet dlm jj..

2 comments:

kOpiEhiTam said...

uishh... hebat dah kampung aku! hahaha...

sally mcjepun said...

igt ko x ngaku kg kan...hahhaha...ko kn kg yg byk pencemaran tu ..shah alam ke nama dia..huhu