Tuesday, April 24, 2012

Akukah yg berubah?

As Salam...
Selasa lps aku g GM..
masa nk cri parking terjumpa kwn lama..
dia call suh tunggu kt ats...
x sgka pulak terjumpa dia..
kami jumpa n chit chat jap..
then msing2 pisah ikut jln msing2..

lps jpa dia satu benda yg aku pasan...
aku n dia terlalu "jauh"
dia antara kwn rapat aku..la
sblm nie aku mmg dah ade jpa dia .
mmg perasaan jauh tu dah ade tp aku igt perasaan aku je..
tp rupanye jpa x ni pun emosinya sama..
tp knp ek?

mlm tu kami ada sms..
dia ckp aku dah lain..aku dah berubah...
betul ke...rs "jauh" tu sbb aku dah berubah...
rs aku mcm tu jugak..penin gak aku pk..
tp yg pasti kami mmg "jauh"
perkara yg aku cari sbbnye tp x jpa...
betulkah aku yg berubah.....?
                                                        

    

2 comments:

kOpiEhiTam said...

kadang2 kita memang tak sedar yang kita memang dah berubah :)

She said...

jajan terasa perubahan yang ada..