Tuesday, April 10, 2012

FREN 4 ever

AS SALAM....
ni aku terlebih rajin..
jdk aku nk wt n3 kedua mlm nie..
mcm best sgt cte...
aku g jpa kwn sekolah..geng jht msa time agama..
hahhaha...mmg gila kami..
ustaz ajar kami duk chit chat kat blkg..
sekali ustaz tnye haram x tau..jwb..
nasib agama dpt A msa PMR

dah mengarut..kan..kwn aku dah kwen dah ade 2 anak pun
dia duk kuching ..so ni balik cuti ..dah berapa kali kami ni merancang nk jpa
x berjya2 jgk ..bru ari nie terlaksana
x tau la dh brp thn kami x jpa..mmg sgt happening bila kami dpt jpa
first time g umah dia..gila kan kwn dah lama gi umah x pnh..
dia cm dulu..peramah, ceria gitu..aku gi umah dia sorang lg geng sekolah..dulu..
lg best aku x sesat..aku nie mcm bese jln kat IPOH selalu sesat 

jpa je..mcm bese...xtvt peluk cium..hahha...pastu sembang sampai lebam,,,,
gila bnyk cte zaman paleolitik, mesolitik n zaman logam..hahha
jpa kwn2 lama mmg best...
n paling best sekali ni first time dia balik berhijab...ALHAMDULILAH..
moga persahabatan kami berkekalan....AMIN...

cantik kan jaja ngn hijab warna warni
 
fren 4 ever



No comments: