Tuesday, January 25, 2011

BUAH ATI SAYA

BUAH HATI SAYA
tertiba aku ader buah ati la kan...hehhe..cm tipu je..kompem aku tipu la kan, buah ati aku laptpo aku le...tertiba sabtu lepas aku punya laptop ngan modem tm nie meletop ngan jayanya sbb kilat...jadi setiap ari aku nie tgk tv je...baru le aku tau bosan gak tak der buah ati aku ...kira nie buah ati baru aku..kompem x pandai menipu..hahaha....
penting gak laptop aku nie....atleast leh gak aku fb ngan kwn2...tak pun updates blog aku yg x seberapa nie..hiihihi..pastu x pun aku tgk tonton..maklum le aku nie mana sempat nak tgk semua cte2 kat tv nie...jadi my lappy nie yg teman aku bila aku bosan tahap gaban, x leh tido sbb x tau knp mata nie dengki ngan aku,...huhu n yg last sekali buah hati aku teman bila aku susah ati..sbb aku ader dia je..n dia best pren aku yg sentiasa teman aku ...


No comments: