Tuesday, January 25, 2011

KAWAN.....

Semua org ader kwn...eh ader ke org yg x der kwn? cam x der kan...ader kwn bese2, kwn rapat n kwn baik..ni kira definisi aku la..mls nak buku kamus ke aper ke..aku ramai jer kwn2..dr zaman sek sampai le kat U. pastu kengkawan kat umah le..mcm2 kwn la...
tp nk carik yg leh ssh senang ngn kta mcm pupus je..hihii...ke aku pun sama cm tu sifatnya..hahhaha..x kisah le..mana ader org yg sempurna...jadik aku terima semua org seadanya n hrp org pun cam tu..tetapi...cewah...ader tetapi la pulak...paling pnt ngan kwn2 yg amik kesempatan...adoi...agak2 ler kan...klu aku x ckp x bermakna aku suka aper yg korang2 wt...amik kesempatan dlm semua segi...pnt la kan...sendiri mau ingat la...bukan bdk2...lg..x kan nk jelaskan satu2 kan..dah tentu korang terasakan...
mulanya aku x sedar kesempatan yg diambil oleh korang2 ini..tp seorang sahabat bgtau yg korang2 nie suka amik kesempatan...hahhah...baru aku perasan..x kisah la...aku pun salh gak sbb x perasan kan..kiranye sekarang aku lebih hati2 la..pnt la nk jumpa org yg nak amik kesempatan je..x leh ker kta ikhlas je berkwn...aku bukan sempurna pun..aku pun x harap korang2 sempurna tp blja la menghargai aper yg kta ader n persahabtan kta..sbb kesabaran itu sentiasa ader HAD nye...hrp aku sentiasa menjadik org2 yg selalu sabar ...wlpn kdg2 kesemptan yg korang amik nie wt aku kecik ati, marah n menyampah....
sya mesti sabar...insyaALLAH ...AMIN


No comments: