Thursday, January 6, 2011

TERIMA KASIH AWK ...

Semalam..bersengkang mata aku nk dpt semua yg aku nk tau..aku kn wt benda tu tuk pastikan semuanya selesai..dgn jayanya..aku mls nk pk yg bukan2 dah...jd wlpn penat shopping dr pg sampai mlm..aku ttp jgk gigih nk jd fbi...huhu..dan hasilnya aku berjaya...
aku dah dpt ape yg aku nak n sejujurnya aku rs terlalu lega..n segala perasaan sedih aku ilang ditelan semua cerita..tp aku rs perkara paling penting adalah aku bersyukur ke hadrat mu YA ALLAH...sesungguhnya KAU tlh permudahkan segala urusanku...
bukan mudah nk berurusan ngan org yg kta x kenal..lg2 bab2 yg melibatkan perasaan...tp mereka berdua byk membantu..x mampu nak membls jasa n budi baik mereka,,..
kepada CIK...byk yg aku tau dr mu....wlpn berkali2 aku terpaksa menyakinkan ko..tp aku paham..semua ni utk keselamatan...wlpn x semua yg CIK ctekan tp aku makin paham semuanya...
tp bercakap dgn ENCIK aku phm segalanya...aku kra dia pun paham..sebenarnya kami sama2 pahm.
aku betul2 lega...wlpn ENCIK kta x knl..ENCIK sgt2 membantu...mungkin betul cakp ENCIK buku dah bertemu ruas..
aper pun terima kasih awk,,,,





2 comments:

kOpiEhiTam said...

aku ingatkan gambar klcc. sekali kluar bijik mata daa... hahahaha...

sally mcjepun said...

hhihihi..mana ader klcc aku x pernah pi pun...ko pun x nak bwk aku .,,,,hihihi