Tuesday, January 11, 2011

x tau...

Mmg aku x tau..penin la..lg byk ko tau lg penin kepala otak ko..kdg pk jgk knp aku je yg tau...ke aku nie suka nak tau...hehhee,,,tipu ler tu...semua org dlm dunia nie suka tau pasal benda2 yg x patut tau...dlm erti kata lain semua org mmg suka busybody...tipu le klu ckp dia x amik port psl org...
tp xkisah le..nak ngaku atau nk wt x tau...
kdg penin jgk bila kta tau benda tu slh tapi kta x mampu nak perbetulkan...sbb bkn semua org leh terima pdpt org..ader org cuma bercerita sbb dia nak kta sokong dia wlpn sah2 aku rs dia salah...hurmmm yg nie plg penin la kan...aku mls la...sbb rs bersubahat la nk hancurkan idup dia...cm ner tu....
ader leh terima tp x kurang jgk yg kata alah nak bg nasihat padahal dia pun hampeh...hahhaha..yg nie plg krg sopan la...kdg x semestinya kta pernah wt salah kta x leh bantu org lain..
tah la terpulang masing2...korang cte aku dgr..kalau korang jenis x nak terima pdpt..aku pun x kuasa ckp pape....mls aku nk bertegang urat ngan korang....n cuba la pk kdg org yg mendengar pun ader mslh....jgn bila korang ader mslh carik aku bila epy lupa terus aku nie...
mcm tu x yah igt terus pun ok....aku ok jer.....hihihi....
pastu ngan aku berkira gler..ngan org len...x pun...aper daa...mls btl jpa org cam nie...aku pn bkn sempurna...aku leh terima korang seadanya...jadik x yah nak hrp aku jd supernaturel....
kdg ckp pandai padahal bila kn kt kta x reti jugak nk wt pe...tah le....

yeyeyye.....aku tak tau

No comments: