Wednesday, February 16, 2011

TUDUNG OH TUDUNG

Meh nk cte aku nie kira mangsa fesyen la jugak...tp bukan tahap kritikal la kan..hehehh..aku mmg suka beli tudung sejak aku mula pakai tudung...klu kira dah byk dh tudung aku ek..tp yg lama2 dah bg kat org dh...hehhe...abes tu suka sgt ikut trend la konon...kra ader yg baru aku beli...jadik yg lama x pakai dah..so bg kat org le...masa mula2 aku pakai tudung dulu masa tu trend tudung bawal..jadik aku pun beli le...tp tudung bwl mmg mahal..tp sbb suka sanggup la jdik MANGSA kn..hehhe,,,mangsakah?


ni  antara koleksi tudung bwl aku
 
gigih aku beli tudung bawal nie start dr aku kat UUM lg...masa tu x berani bli byk sbb kurang mampu..pas dh keje baru la bertambah bilangan dia..aku rs tudung bawal yg paling mahal aku beli dekat RM200 la..bg mak aku...gler kan ..patut la makcik jual tudung kayo...aku jgk yg kayap...hehheh...tp sbb bg mak aku kira berbaloi la..hehheh..tudung nie kemudiannya ku lipat n simpan dlm lemari..sbb trend lain lak muncul..setengah aku dah bg ank2 buah aku..hhehheh..dlm simpanan aku ader 26 helai lg..
aku ader gak tudung syria pastu tudung ,mcm ariani tu tp yg tu kurang la aku beli..agaknya ader dlm 10helai kowt..sbb aku mmg kurang minat sikit..aku beli pun sbb ader ketika aku mls aku akan pakai sbb x yah nak susah2...nak lilit2...hehehe..
tp paling suka n paling byk aku beli selendang la..semua ni start dr 2thn lepas la aku g kl..jpa kwn2 then beli sehelai...bila beli rs cam best lak...hehhehe..jd sampai sekarang aku mmg pakai selendang...yg bgs pasal selendang sbb murah giler aku ader selendang pling murah x sampai 5 hengget tau ...pastu setengah x yah gosok pun...hhehe...sesuai utk pemalas kan..hehhe..tp aku rajin kowt...meh tgk koleksi selendang aku...

ni selendang bling2..

ni yg bercorak2..

ni ala2 yuna..ahaks...

 ni kira antara koleksi selendang aku le...aku dh kira2 ..ader la dlm 44 helai...kira aku jual pun dh boleh kan...hehheh...sebenarnya terkejut jgk bila kira td..tp bukan semua aku letak kat blog nie..pnt le nak amik semua pic dia...hehheh
gigih kan aku? menghabiskan duit2 yg kurang byk tu kan..hehhe...aku cakap kat mak aku " alah mak murah je adik beli x smpai 20 hengget" ...mak aku jwb pun best gak " mmg le murah...tp klu adik beli tiap2 minggu pastu sekali beli lbh dr satu x ke byk ?"...hahhah...jwpn mak aku mmg best..tp aku..ttp gak beli sbb aku suka...tp sebenarnya x baik jgk sbb membazir kan...hurmm tu la...bila aku nak insap tah...
aku rs membeli ni cam terapi tuk aku la..pas penat bekerja..cewah...alasan sbb mmg aku suka SHOPPING...

MORAL OF THIS STORY...
JGN MEMBELI MCM AKU..PASTU BELI IKUT KEMAMPUAN...
HEHEHHEHE

2 comments:

puanstoberi said...

wahh...wah..dan wahhhh

sally mcjepun said...

huhuu...aku mmg ader mslh membeli ..hehheh