Wednesday, May 18, 2011

DOUBLE DATE

Wesak Day jth hri selasa la..
so my fren ajak g kl la.
mula cm mls je..
tp sbb diorg pun kn ikut cuti aku..x slh la aku ikut diorg lak..hehhe
sbb dua2 my fren ajak jd kra double date la..
sbb nk g kl kompem x berani bwk kete..
first sbb kl crowded gila..
second sbb driver kl dasat2 ..
third sbb x tau jln..
jd aku naik bus..naik bus kul 1 pg ptt bus sampai kul 4 tp bus berenti lama la pulak.
.tp x pe la biar lambat asal slmt kan..
 
kira aku sampai dkt kul 5 pg la
kra msk la my fren tggu kat pudu kan..
smpai je dlm kete dh sembang cm nak rak..pastu dh kat umah dia pun sembang lg 
tgk dh azan..kami smyng pastu sembang smpi tertido...
plan kami nk g ikea pg tp lbt la pulak sbb bgn pun dh lbt
smpi ikea pulak terlbt sbb my fren slh jln ..hehe
tp naseb ader parking...smpai terus g mkn sbb dh time lunch..
mak aii tpt nk duduk pun x der..
naseb ader family cina tu dh siap mkn..
nk beli mknan pun kn que yer..
bila igt time nie.
I STILL LUV IPOH MORE n MORE

ni lunchnya
 
pastu g the curve n jln tar..
jln tar adalah sgt wajib..sbb aku nk beli tudung yer..
 
siap amik pic lg sbb aku jakun yer...hahhah
korang ader bju ujan cm gini?


tp yg best la..dlm sibuk2 beli tudung segala..kami singgah kat kedai batu bata..
msk je aku disergah oleh kwn masa uum dulu...
biar btl...hahahha..dkt 8thn x jpa seh....
dan kbtlan kami semua sama kos...
dasat gak batu bata menyatukan kami...hahhaha

INTAFF N UUM 4 EVER
tp yg bestnye kami jpa je terus amik pc n x beli ape2 pun kat batu bata
x pe tq yer batu bata.....

g kl utk shopping mmg best tp nk duk kat kl idak le teman..
mybe pd org len sesuai tp utk aku x la..
gi jpa kwn2 n shopping suka la aku 
kl sesak sgt...nk mkn ssh..nk shopping ssh..
pokoknye kurang tenang la mcm ipoh...
ok la..i luv IPOH

sekian sye yg syg ipoh..
hahahhaha


No comments: