Tuesday, May 3, 2011

FREN 4 EVER...

Dkt 2 minggu la xtvt aku jpa kwn2 lama...sama ader yg dr sek @ kwn dr U
mmg best la..jpa kwn2..
sbb xvtv hebat bersembang sampai x henggat pape..
tp kwn2 msa sek majoriti lelaki yer..
aku mmg suka kwn ngan bdk lelaki..sbb mudah ..diaorg x tacing pastu sama kepala ngan aku msa sek dulu
bukan x der kwn pompuan tp hrs mereka sama ganaz cm aku..hehhe
tp yg bestnya kwn2 lelaki aku wlpn dh kwen still dtg jpa aku..melepak sama..tp bwk wife diaorg la..
wife diorg pun sporting..hehhe..
cuti aderlah sgt best bila jpa diorg n diorg sgt faham yg aku cm leh jpa diorg waktu mlm..n pastinya diaorg x kisah wlpn terpaksa amik cuti ikut cuti akun lg aku kn kijam diorg je kena phm aku huhu...sbb diorg
SAYANG AKU n AKU KN ADIK...

ni KFC TASEK..tpt lepak baru aku n my lalinx cik felis..


ni hadiah dr swk dr cik felis

kami teruja sbb ader kfc dh bukak kat tasek..sbb kfc nie tersgt la best dr kfc kat pekan yer..

ni tpt lepak kwn msa sama U ..

aku g lumut sbb kwn aku dh nak pindah ..so blm dia memergikan diri jpa n mkn2 dulu


n slbhnya aku jpa diorg kat mekD ..tp x smpt amik pic..sbb suka sgt dpt berckp...hehehe...
korang mmg the best..yg penting 
AKU SYG KORANG..N PASTI KORANG LG SYG AKU....
HUHUHU...

No comments: