Wednesday, May 11, 2011

MASAMNYE MUKA

Selasa ritu aku g jj...
mcm bese nk g tgk ape yg ptt..
pastu kebetulan terjpa benda yg suka..
dh siap2 beli..nk balik dh..
tgk kt ground floor dia ader sales utk vior n kwn2nya
aku pun gi la tgk
aku igt nk la beli sling beg sbb mmg tgh cari ..
IPOH krg pilihan benda cm tu tp i luv IPOH ye
aku pun belek2 sling beg dia
pastu terpandang muka salegirls dia
terus terpadam niat nk beli ...
muka lg masam dr CUKA..
dh org tgk mesti la org punggah2 beg dia
mcm nk bunuh org je muka dia,,adoi x blh blah sggh muka dia
budak melayu bru pas spm kot
dh tau keje cm tu x yah la muka cm biskut
penat bese la mana ader keje yg x pnt
mkn pun pnt sbb kn kunyah
ptt la klu promoter jenama2 besar x amik
bdk melayu bkn aku nk lekehkan diorg tp sikap diorg kebykkan begitu
x leh keje lebih, suka sembang, suka pdg org yg dtg klu selekeh x der duit jd layan ala kadar je
pastu mls..
bukan nk merendahkan bangsa sendiri tp ni kenyataan..

sekian sye yg kuciwa x dpt sling beg..

No comments: