Wednesday, July 27, 2011

11 Tahun....

hurmmm..bukan nie yg aku nk tulis
tp berubah pkran kowt...
byk yg jd dlm tempoh 11 thn nie..
tp benda yg baru berlaku jugak aku igt
entah la..x kisah la boleh x...


dh 11 thn kta ttp kta...
mybe masa atau keadaan yg berubah..
byk yg kta lalui bersama..bukan aku x igt yg baik
tp yg x best jugak aku igt...
bukan marah tp terasa
tp klu umur pjg aku akan tulis ape yg patutnye thn depan ,,,,
kejam x aku?
x kisahla aku sanggup sbb aku rs x patut benda nie jdk...
leceh la knp nak dekat besday aku byk benda x best jdk..
aku nk diam je boleh...sbb aku terasa ati ..boleh...
alah awk tau kan ...tp x kisahlah.....
sbb awk pun x kisah....so x der ucapan tuk thn nie,,,,
aku diam sampai aku abes majuk..


tp kta tetap sahabat dunia akhirat...
tu je la........

No comments: