Friday, July 22, 2011

emosi

dh lama aku x update blog nie..
sejak arwah baby seri xder..rs cm x der mood nk menaip..
wlpn baby seri bukan ank aku..tp kami semua syg dia...
dah nk pose n rye...x tau la umi dia cm ne...
aku spt bese tiap2 hari akn call, msg or ym ngan umi dia..
aku riso pasal dia...arwah baby seri tentu selamat di tempat yg baik..
tp aku riso umi dia yg x stabil emosi ...
tp alhamdulilah...rsnye makin ok...makin redha..n makin tabah umi seri terima pemergian seri..
aku harap semuanye makin ok...INSYAALLAH

dlm aku bersedih sbb baby seri meninggal...housemate aku kat UUM
bgtau anak dia ader mslh kepala jd besar..
baby tu baru 6 bulan..adoi sian sggh....
dugaan ALLAH SWT bg pada kta hambanye...
aku hrp kwn aku tabah..kuat hadapi semua tu...
aku cuma leh doakan agar ank dia selamat n sihat...

pastu tgk kat fb kwn sek aku dia dah bercerai..
kesian sggh..aku tgk wall dia tau bertapa sedihnye dia..
aku hrp dia akan jd bapak yg baik utk ank2 dia...
moga dia jumpa yg lebih baik..n tabah hadapi semua nie..
byk sggh cte sedih yg aku kumpul tuk minggu2 nie...

cte kwn2 nie wt aku terpk bertuahnye n bersyukurnye aku...
aku hrp semua kwn2 aku...x kira la sape janji aku kenal..
akn tabah hadapi segala mslh yg dihadapi..
aku nk semua org gembira..dah bahagia selalu ...
aku x nk ader yg sedih n terluka..
n aku harap semua org akan ALLAH SWT bg jln keluar utk setiap mslh yg dihadapi...
AMIN....moga ALLAH SWT...makbulkan doa aku...

No comments: