Wednesday, July 27, 2011

cinta korea...

aku mmg suka tgk cte korea n jepun..
tp selalu x der msa la..
tp nie cik felis dh suh aku tgk kat natnatvip
aku pun dah jd mangsa cte korea ..heheh
ok la dr aku main games je kan...
bila dh tgk baru terasa dh jatuh hati kat cinta korea..
wakakka..nak guling2 rsnya..

tp dh byk cte aku tgkkan
aku dpt simpulkan pengarah cte korea nie
menggambarkan lelaki korea ni penuh sifat tanggungjwb n bersungguh2 ngan cinta..
len sgt la dr cte msia..
ke mmg lelaki sana sgt bersifat begitu atau hnye rekaan semata
yg tu aku x tau...kn gi korea la pulak...hehehe
tp kan selalu sifat cerita ni lebih berdasarkan kehidupan realiti kan..
agaknya mmg lelaki sana mmg begitu..
jd kn cari BF KOREA la...sbb kat MSIA cm x der je yg cm tu...
selalu yg x best je...hehhehe
alah nie cuma utk tontonan semata...x der kaitan kan..
ader je lelaki msia cam baik..cuma x jpa kat aku kowt...hahhahha
tp wt masa nie..aku suka mmt kat bwh nie....sila jelez...ni bf aku ek...





kompem korang jelez kan...hahhaha...n sampai aku mati pun x kan dpt ensem cm ginie kan..
hehheh...x kisah la...janji aku suka tgk muka dia..
jdk dia akan aku suka sbb kompam aku x dpt mamat nie..,,,
ok sekian merapu...

No comments: