Sunday, July 31, 2011

epy besday 2 me n slmt berpuasa

31hb julai...
aku dilahirkan sejurus azan subuh berkumandang...
ni kira dah 32 thn aku idup...dlm bumi ALLAH...
syukur alhmdulilah...
tp thn nie spesel sket sbb pas sambut besday pastu sambut puasa sekali...
mmg aku tunggu puasa..sbb time nie aku cuti2 msia...
sbb aku spesel sket jd aku cuti pun spesel sket
sbb aku cuti time puasa nie..
aku cuti lebih sebulan la..
ni time paling best tuk aku la...hehehhe

dah umur pun cecah 32 thn...
aku ttp aku..yg ok dgn angka...
hehhehe...gua x kisah la beb...
janji epy...ape ader pada angka.....

cuma thn nie,,harap umur aku nie yg ALLAH SWT lanjutkan nie
akan aku wt benda2 yg baik kat bumi  nie
aku harap ape yg aku cari akan jumpa..
aku harap ape yg aku hajat akan dapat....

dan semoga ramadhan kali nie lg bermakna utk semua org
dan semoga kta semua mendpt berkat n rahmat dia bulan yg mulia ini...

AMIN....

p/s: ni pic kek aku...hehehhe....nk jugak kan,,,,

ni kek aku...

No comments: