Saturday, July 2, 2011

AL FATIHAH BABY SERI AISHA KHADIJAH....

Hari sbtu ni aku ader kenduri...
kwn aku baru pas pantang so mmg dlm plan nk g umah dia la..
nk dkt sampai umah dia..aku dpt call dr best fren aku 
katanye..ank dia dah meninggal...
aku tgh drive msa tu..mmg terkejut abes..
aku pun x nk tnye mcm2 aku terus g umah dia...
umah best fren aku nie kat temoh..so dr Ipoh x le dekat sgt..
aku sampai dekat kul 2..kwn aku yg ader kat umah dia kata dia kt hspital then kami g hospital tapah..
keadaan sgt2 pilu.
 aku tgk kwn aku dh terjelepuk kat lantai..
seolah jiwa dia dibwa pg
luluh hati aku tgk dia cm tu...
hnye ALLAH SWT yg maha mengetahui..
x tau nk ckp perasaan aku ..aku n kwn2 mmg rapat ngan arwah seri
kami belikan baju...kami bwk jenjalan..
td aku bukak lemari dia ader baju n jacket yg aku beli..
adoi...x tau nk ckp la..
aku dan kwn2 mmg sedih kehilangan baby seri...
rs terbyg2 muka dia..gelak dia..
mak seri lagi la...hye ALLAH yg tau perasaan dia..
aku tau sham kuat...tp aku hrp kali ni dia lg kuat, lg tabah
x der kata yg blh aku ckp utk ilangkan sedih dia...
aku n kwn2 cuma mampu doakan sham lebih tabah hadapi dugaan dr ALLAH SWT
ALLAH SWT cuma pinjam kn seri 1 thn 6 bulan je...
hnye ALLAH SWT yg maha mengetahui 
  semoga roh seri dicucuri rahmat...
 AL FATIHAH...


BABY SERI DLM KENANGAN
21 disember 2009 - 2 julai 2011

p/s: pd sesiapa yg membaca blog aku..tolong sedekahkan fatihah pd arwah baby seri yer...tq...


No comments: