Saturday, November 13, 2010

Kawan2..n Fesbuk

Aku ni bukan la pandai sangat IT..maklum la masa kat U dulu mmg la guna..tp nie dah grg mee dah x rajin nak explore benda2 nie semua...hehheh..kwn2 semua tnye kat aku bila tahun la aku nak ader fesbuk...sbb x nak hampakan diorg aku pun wt la....tp lembap la jugak sbb aku guna dial up...skrg baru nak guna streamyx...heheh...kalau org kata fesbuk nie byk buruk dr baik...mmg la...tp ikut mcm mana kita guna n niat kita kan...ok berbalik pd cte fesbuk nie...baru la aku tau bila dah ader fesbuk aku pun terjumpa la kwn
zaman batu awal dulu...hehhe...zaman tadika n sekolah rendah...fuhh....best giler....cm x caye je...pstu melarat la jumpa kwn sek menengah n masa kat UUM dulu...tu lagi best...mcm2 rupa budak2 nie...sampai ader yg aku x kenal pun ader..hik3...( maklum la semua dah menambah berat bdn). lepas jumpa aper lg kami pun berjumpa la time rye...kt umah aku...mmg xla ramai sgt....tapi ok la...pastu ader la yg komplen kata aku x ajak...heheh..x per thn depan lak yer....lepas jumpa ni kami still contact n cuti sekolah bulan 12 nie kira nak berjumpa lg ngan ahli2 yg lain...hik3...best2....tp bila aku belek2...aku nie msa sekolah byk kwn lelaki rupanya...hik3...x pe2...budak lelaki best x byk songeh....kui kui...( kecik ati kwn pompuan yg bc) ni time sekolah la...majoriti...semua mamat2 nie dah kawen...hik3...x pe...yg peting epy....n leh jumpa reramai lg...


fren 4 ever....


tekun mendengar....

No comments: