Monday, November 15, 2010

KPLI

13.11 ritu aku amik lagi MTEST..tuk kali keberapa aku pun x ingat...wt kat SEK MEN KEB GUNUNG RAPAT..jumpa la kengkwn lama...alah mcm bese...jumpa cte pasal dah kwen ke..anak dh berapa..(yg nie kompem aku x der kan)..soalan mcm bese mesti leh jwab sbb objektifkan....heheh...akujumpa kak sham, pastu roza n sia...ader gak jumpa yg lain2 tapi x ingat nama...macm bese sain kat dinding..kat jadual kedatangan...perangai kat U dulu ttp ader nak berebut2...aku ngan kak sham lepak je dulu..pastu masa nak masuk pun lagi sekali berebut...hahha...kami masuk last..alah no meja ader...bukan org blh curik tpt kita pun...hehheh lawak pulak...aku no 126..kira ramai lg yg lagi tua dari aku....hahhaha..
Pastu dah balik exam kami gi lepak kedai mamak...balik kak sham sms...dia cakap masa dapat MTEST..dia gumbira gler...bapak dia antar gi MTEST...masa tu bujang lg...ader la dalam 2, 3 kali gi...pastu katanya dpt lagi MTEST..dia gi sendiri...masih gumbira jugak sbb dapat g ujian...pastu dia dah kwen...gi lagi xm tpi kali ni bwk perut....tp lum lg rezeki...heheh.......ni lak bwk anak dah dia..lum tau jugak dapat ker x...hehhe...
MTEST ttp MTEST...dpt ujian tiap2 thn...cuma dapat jadik cikgu jer x...hehheheh,,x pe la...yg penting kita usaha...mana tau tersangkut nama kita dapat lak,..rezeki kita tu ALHAMDULILAH  la...moga2 kali nie semua kwn2 dapat...AMIN

2 comments:

kerinduan itu... said...

kesian kat kiter kan..hik..hik..hik...

sally mcjepun said...

huhhu...tau x pe....kui kui