Tuesday, November 23, 2010

keliru n buntu

td byk sungguh benda nk tulis kat blog nie..tp ni lepas ape yg aku dgr semua ilang melayang2......
aku rs kosong...xtau ape yg aku nak buat....
aku rs kecewa, sedih, pilu semua ader la...mcm rojak la...cuma kali nie x tau dah ape yg aku rs..yg paling pasti aku kosong...hati aku mcm beku...dah x der darah dah...klu kn toreh...mata aku yg mengantuk tertiba segar bugar lak...kepala aku rs weng...dah la mmg aku x sihat...aku xtau pandangan aku kabur...
perlukah aku just follow the flow...tp berapa lama aku nk buat begitu....mampu ke aku jadi org yg terlalu sabar.....
bunga aku

aku cuma harap aku kembang mekar mcm bunga ni...aku gembira n bahagia...
tp kalau bukan masanya lagi aku dapat semua tu aku redha ngan ketentuan ALLAH SWT
aku cuma mampu berdoa...agar ape yg aku impikan selama ini akan dimaklbulkan ALLAH SWT
x kisah la aper jugak yg terjadi yg baik atau buruk aku akan terima...janji aku xnak lukakan ati sape2...
hati aku terluka berdarah sekali pun aku blh je terima...
janji org yg aku sayang bahagia...
jadi haruskah aku PERGI...
aku kn kuat hati...x leh lembut hati lg....mampukah aku...
aku takot la...
YA ALLAH bg la aku petunjuk...agar aku boleh membuat keputusan yg mampu mengembirakan semua org n x kisah la kalau aku yg terluka....saya sgt2 sedih...

2 comments:

kOpiEhiTam said...

mekk.. bukan tu bunga plastik ker... :-?

sally mcjepun said...

wei..agak2 la...ni bunga org bg msa aku g cameron ritu...warna dia nampak cam plastik...tp bunga betul la..sedih sghhh