Saturday, November 13, 2010

Laut

Aku rs cm terlalu suka laut....byk yg tersirat n tersurat dlm laut.....kalau blh aku nak tgk laut...tiap2 hari...cm best jer sbb tenang ...jer pastu rs ilang semua masalah aku....(mcm ler byk sgt mslh..hik3). Last aku g laut msa form 3 ngan arwah abah aku....best sgt masa tu....mcm baru je aku g....padahal dh lama gler x gi...tp sejak dekat 3 thn lepas....aku dh mula g laut balik...rs best gler tgk laut...tgk kapal....tgk pantai...ni perkara paling best selepas shopping...bila tgk laut...rs jiwa tenang..ngan angin yg bertiup...pantai yg best...pasir yg halus....klu nasib baik...blh tgk jellyfish, ikan n ketam....

ni suasana petang kt tepi laut...

ader pokok kelapa n sampan ....

ni nk senja dah....

sampan....

kapal...


rasanya ..terlampau byk kenangan kat laut....ader best ader x best....tp x kisah semua tu sbb aku mmg suka laut...bg aku laut tu setia...sbb laut sentiasa ader...x kira aku sedih atau gembira..untuk tempoh 3 tahun nie...aku mmg suka ke laut..hrp aku dpt peluang lg ke laut sampai bila2....sbb aku suka  LAUT..


4 comments:

kOpiEhiTam said...

macam pernah ku lihat ini gambar.. tapi di mana yaa?? :-?

sally mcjepun said...

heheh...ader satu jer ko ceduk dr ko...lain aku yg punya ya

kOpiEhiTam said...

sesuka hati jer cedok. nak sue leh??? hahaha...

sally mcjepun said...

eleh x der terma n syarat pun...weekkkk