Thursday, November 25, 2010

SOAL HATI

Pagi nie aku bgn rasa xder pape dah..xtau la pas nie mcm mana..hurmmm...aku x tau apa yg perlu aku rs..
dulu aku heran kenapa org blh syg seseorg wlpn dia tahu org yg dia syg x berbaloi utk dia..
aku selalu pikir kenapa ek..knp org blh syg org mcm tu n blh sabar dgn semua dugaan yg dtg...itu kalau bab bercinta la.tp org kawen lagi teruk ader yg sanggup kena pukul, kena maki, kena seksa n segala bentuk penderitaan..aku tertanya2 knp org sanggup terima semua ni..knp org bertahan?
tp bila aku tgk pastu dgr kwn2 punya cerita sekarang aku faham...knp semua ni berlaku..
semuanya SOAL HATI
bila benda yg berkaitan ngan HATI ramai yg x mampu nak uruskan...yg bijak pun boleh salah langkah...
sekali kita syg seseorang ssh kita nak buang perasaan tu..
aku x berani nak pertikaikan pasal perasaan org..cuma aku harap semua org boleh jumpa
KEBAHAGIAAN masing2..
hrp semua berjaya tempohi ape yg dihadapi...
ape yg akan terjadi sentiasa ada hikmahnya..sekurang-kurangnya aku masih ader famliy yg syg aku n kwn2 yg amik berat pasal aku...CERITA KITA hnye kisah kecik dlm dunia ni...kalau mmg kita ditakdirkan bersama x der sape yg boleh memisahkan kita...INSYAALLAH...
tp kalau kalau aku bukan dijadikan untuk dia aku REDHA ....
yg penting kita kena bersyukur dgn ape yg kita ade..sakit, susah, kecewa, sedih, gembira n bahagia semua ALLAH SWT yg bagi...

luv n peace

minggu sedih aku dah kena berlalu..pas nie aku kena berusaha untuk hidup, keluarga n masa depan aku...
hidup kena teruskan...
aku sayang mak aku...aku syg family aku...aku syg kwn2 aku..aku syg semua org..
dan aku tetap syg ming2 aku..
AMIN.

No comments: