Saturday, November 27, 2010

Main Masak2

Hari2 sedih aku dah berlalu....mls dh pk...sbb makin pk pun x jadik keje...jadik aku pun nak main masak2
hheheh...aku try amik resepi akak aku wt nasi ayam...aku bukan pernah wt pun...tp saje nk mencuba..
mula2 masa nak wt akak aku cam x caya je aku leh wt..dia cakap wt nasi grg ayam dah la...
ader ke...kasik la aku cuba dulu...
mana tau aku wt sedap ke...hehheeh...
aku pun siapkan bahan2 dia...semua masa mlm ...aku dah perap ayam..esok siang aku terus masak je...
aku mmg klu nak masak suka siap2kan bahan malam..sbb nnti siang aku msk je...
aku rs cam leceh nak wt semua tu msa siang...sbb aku cam lembap ...hehheh
pagi aku pun masak...


tadaaa.........ni hasil dia

setelah sifu rs dia kata sedap..hehheh...bukan senang sifu nak kata sedap...
selalu memanjang je x sedap..hahhah....
ok la...aku wt n tag kwn2 kat fb..bg pic je la...tap yg tersiratnya..semua yg aku tag org2 yg bg kata2 n teman aku masa minggu weng aku....(tq..luv u all)..
lupa lak...sifu aku kata nasi ayam aku lagi sedap dr nasi ayam IPOH HAINAN CHICKEN RICE n MEE REBUS RAMLY punya nasi ayam...:D
hehheh...terharu la....hik3......harap pas nie kalau wt sedap mcm tu jugak...
ok la....mau pergi suda...

2 comments:

kekucingkatz said...

nanti ko masak untuk aku tau...dah lama tak makan nasi ayam sbb asyik jumpa yg tak sedap jer....

sally mcjepun said...

hik3,,,ok tp x ler hebat benor...cuma sedap lg aku wt dr ipoh hainan n mee rebus ramly pun ya nasi ayam...hahaha